vineri, 9 iulie 2010

Citate care-mi plac foarte tare


"Pielea ta ma va cere pe mine."

***

Senzatie

Exista un arbore
sub care ne-am intalnit nu de mult
necrezandu-ne ochilor ca suntem alaturi.
De-atunci il caut in fiecare seara la sapte...
Il creez
ca sa nu fiu prea singur,
mi-l inchipui
ca sa nu fiu prea trist.
Stau sub el
si privesc ganditor
la propriul trecut.
Curge din crengile lui o galbena toamna
si eu stiu ca esti undeva pe aproape
si te mangai gandind
ca exista totusi un arbore
care ne-a vazut impreuna.

***

PARABOLA

Prinde-te de imaginea sufletului meu
si stai asa, agatat,
pana cand
ceva din mine
-ceva frumos-
te va face sa tresari
si atunci
ori vei cadea,
ori vei urca mai sus.

*** JUDECATA

Pentru ca tin in gazda marea
Si colectionez roua,
Pentru ca obisnuiesc dimineata
Sa sterg de vise, cu zdrentele cerului,
Stele ce duc pe piept arhipelagurile noptii,
Interesandu-ma de dragostea dintre perete si iedera,
Pentru ca in deceniile plictisitoare ale dupa-amiezii
Scriu versuri ce rimeaza cu ele insele...

Onorata instanta,
Copacii m-arata cu degetul...

***

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu